wtorek, 10 maja 2011

Okulary Pret-a-Surf - KBL




źródło:Style.com





Zagraniczny magazyn In Style wymienia co łączy takie gwiazdy jak Blake Lively, January Jones i Emma Stone - są to oczywiście blond włosy, długie nogi, okładki magazynów, wszystkie są na topie oraz... noszą okulary marki KBL Pret-a-Surf wyszly w limitowanej edycji...



Moja uwage zwrocily czerwone oprawki i przede wszystkim nieoczywisty ksztalt okularow. mam juz serdecznie dosc widoku okularow Ray Ban na naszych ulicach... chociaz ten model do Polski dotarl z duzym poslizgiem. Rowniez kocie okulary mnie nie przekonuja. Te sa nie narzucajace sie. jestem na TAK:)

Cena za parę 250 $

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się kształt tych okularów ;)
    fajny blog, obserwuję. ;)
    http://www.we-are-freaks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń