poniedziałek, 16 maja 2011

Outfit


























Od dluzszego czasu marze o stworzeniu wlasnej marki, bynajmniej nie kolejnej luksusowej, ale takiej, ktora dostepna bylaby dla wiekszosci kobiet. Marki dostepne na polskim rynku, te z nizszej polki, rzadko oferuja cos co byloby rzeczywiscie warte grzechu - zazwyczaj albo jest marny fason albo kolor etc. Tymczasem drogie marki - np. SIMPLE, Chanel, Mcqueen etc. oferuja towar dla scisle wysegmentowanych klienetek.



Ach, czy nie mozna miec swietnie pomyslanej marynarki lub torebki za normalne pieniadze? Owszem, zdarza sie cos upolowac w dobrej cenie, ale ja obecnie nie widze marki, ktora bylaby dla mnie swietnym wyznacznikiem mody i ceny. Topshop ma koszmarnie wysokie ceny a wcale nie oferuje wysokiej jakosci, podobnie Zara. Najlepiej poluje mi sie w lumpeksach:) najlepsze seconhandy sa w Poznaniu, Toruniu i Bydgoszczy. Ostatnio w jednym upolowalam torebke Prady vintage i cudowna sukienke Mango. Anyway, przedstawiam Wam kilka inspirujacych mnie zestawow:)

1 komentarz:

  1. Szkoda, że w tych stylizacjach nie widać butów, bo właśnie szukam czegoś fajnego dla siebie i dość ciężko znaleźć. Liczę na to, że strona https://butymodne.pl/sportowe-damskie-c257903.html będzie mi bardzo pomocna, bo tam zawsze można znaleźć jakieś fajne pomysły i stylizacje.

    OdpowiedzUsuń